FANDOM

San Fierro yra fiktyvus miestas, pasirodęs Grand Theft Auto: San Andreas.

Apžvalga

San Fierro yra realybėje esančio San Francisko (Kalifornijos valstija, JAV) miesto prototipas. San Fierro miestas įsikūręs vakarinėje San Andreas dalyje. Šis miestas ypač pasižymi šlaitiniais keliais, tramvajais bei didžiuoju The Golden Gate tiltu. Netoliese San Fierro miesto matyti didžiulis Chilliad kalnas ir mažas Angel Pine kaimelis, esantis Whetstone apygardoje. Šiaurėje taipogi yra ir mažas Bayside miestelis bei į rytus Tierra Robada kaimelis.

Žemės drebėjimas

Mieste galima pamatyti objektų ir vietų, kurios byloja apie kadaise įvykusį žemės drebėjimą. Šis žemės drebėjimas yra nuoroda į tikrą 1989 Loma Prieta earthquake. Vienas akivaizdžiausių padarinių įrodymų yra netoli Garver Bridge tilto esantis sugriuvęs kelias. Patys mieste esantys pastatai ar kiti objektai neatrodo, kad būtų patyrę labai matomą žalą, išskyrus Doherty rajone, už degalinės esantys sugriuvę pastatai.

Transportas

TrolleyCaltonHeights

Tramvajai

Tiesa, eismas šiame mieste toks pats intensyvus kaip ir Los Santos ar Las Venturas, tačiau San Fierro savo transportu išsiskiria įrengta tramvajų sistema. Didelėje miesto dalyje vidury kelių važinėja tramvajus. Žaidėjui neįmanoma sustabdyti tramvajaus ar jo sunaikinti, įskaitant ir tai, jog negali vairuoti šios transporto priemonės, nors principas turėtų būti panašus kaip traukinių. Tiesa, įmanoma su jetpack užkilti ant tramvajaus stogo ir šitaip keliauti po miestą.

Kalbant apie traukinius, tai Doherty mikrorajone stovi traukinių stotis, kur sustoja traukiniai. O visai netoli yra ir Easter Bay Airport oro uostas.

Lankytinos vietos

Šiame mieste galima įeiti į šiuos pastatus (kurie atlieka tam tikras funkcijas):

Žinomi gyventojai

Sporto komandos

San Fierro miestui priklauso dvi profesionalios sporto komandos – futbolo „San Fierro 69ers“ ir beisbolo „San Fierro Packers“.