FANDOM

Groves Tag

Grove Street Families (dar kitaip „Families“ arba „GSF“, „The Grove“, „Groves“) yra gauja, kuri pasirodo Grand Theft Auto: San Andreas žaidime. Tai pagrindinė protagonistė gauja šiame žaidime, kadangi Karlas Džonsonas, pagrindinis veikėjas, yra vienas iš gaujos lyderių.

Aprašymas

Grove Street Families yra afro-amerikiečių gatvių gauja, laikoma viena iš seniausių Los Santos mieste. Šiai gaujai taip pat priklauso pagrindinis veikėjas Karlas. Jie yra didžiausi priešai su The Ballas gauja, taip pat jie dalyvauja nuolatinėse Ballas-Grove Street War gaujų karuose. Ne ką mažiau jie nesutaria ir su Los Santos Vagos gauja, o dalinai ir su Varrios Los Aztecas, tačiau santykiai su pastaraisiais yra pakankamai geri, ypač nuo tada, kai Sweet (Grove Street Families gaujos vado) sesuo Kendl Johnson pradėjo draugauti su Aztecas gaujos vadu Cesar Vialpando.

Daugiausiai šios gaujos teritorijų priklauso vargingesniuose mikrorajonuose, maždaug Los Santos rytuose, nors jie turi kelis gabalėlius ir kitose vietose, pavyzdžiui Santa Maria paplūdimyje.

Grove Street

Gaujos narių išvaizda (dominuojanti žalia spalva)

Grove gaujos galvos yra Sweet bei Carl Johnson, o žaidimo pradžioje ir Ryder su Big Smoke.