FANDOM

Bone County (liet. Kaulų Apskritis) yra dykumos apskritis, besidriekianti šiaurėje bei šiaurės rytuose, Grand Theft Auto: San Andreas žaidime.

Apžvalga

Ši dykumos apskritis turi didžiausią besidriekiančią žemę (šiuo atveju smėlio) visoje San Andreas valstijoje. Bone County kenčia nuo smėlio audrų, ypač šios apskrities gyventojai. Šioje vietovėje jaučiasi tuštuma, tarsi būtum izoliuotas nuo aplinkinio pasaulio. Tačiau netoliese yra Las Venturas miestas. Tai ideali vieta įvairiems moksliniams eksperimentams ar kokių pramonių, viešųjų vietų veikimui, kaip Sherman Dam, Big Ear. Turistus vilioja geizeris Regular Tom ir įvairios uolos. Šioje apskrityje randama kaimelių, įskaitant ir mistiškus apleistus, tokius kaip Las Brujas. Dykumoje, žinoma, būta įvairių statybų, šiuo atveju Hunter Quarry. Netoli Lil' Probe'Inn yra aptverta slapta bazė Area 69.

KauluApskritis

Bone County susidariusios smėlio kopos

Žinomi gyventojai

Miesteliai ir kaimeliai

Vietovės

Įdomybės

  • Bone County, Las Venturas ir Tierra Robada išsiskiria iš kitų vietų tuo, kad naktį dangus būna ne tamsiai mėlynas ar pilkšvas, bet violetinis.
  • Bone County dykuma yra realybėje esančio Mojave Desert , Nevados, Arizonos, Jutos ir Naujosios Meksikos valstijų prototipas.